Studeni u Dalmare shopping centru ponovno je u znaku kampanje Brkati studeni, kojom se već tradicionalno pridružuju globalnom pokretu Movember, posvećenom podizanju svijesti o važnosti muškog zdravlja, prevenciji i ranom otkrivanju raka prostate i testisa.
U sklopu kampanje, ove godine ponovno organiziramo event “Izbor za Naj brk Šibensko-kninske županije 2025.”, koji će se održati u subotu, 29. studenoga, s početkom u 17 sati na glavnom trgu Dalmare shopping centra.
Prijave za sudjelovanje otvorene su od 13. do 28. studenoga, a svi zainteresirani mogu se prijaviti putem prijavnice dostupne na našoj web stranici ili jednostavnim klikom na ovaj link https://forms.gle/T4eSwri5xWVZqbqw8
Ovogodišnji izbor donosi bogat program, dobru zabavu i pozitivnu atmosferu, a natjecatelje očekuju vrijedne nagrade i priznanja. Pobjednik će ponijeti titulu “Naj brk Šibensko-kninske županije 2025.” i osvojiti statuu i poklon bon za kupovinu u trgovini Club Z i još vrijednih nagrada, dok će ostali sudionici također biti nagrađeni prigodnim poklonima iz trgovine: Hervis, s.Oliver, Dota, Sport Vision, Maxbet, Ghetaldus, Optika Anda, Kik, Emde maskice..
Iz Dalmarea ističu da će Poliklinika Affidea pobjedniku i sudionicima pokloniti sistemske preglede, čime dodatno podupire važnu poruku o očuvanju zdravlja.
Program se održava u suradnji s Radio Šibenikom, koji će događaj uživo prenositi iz Dalmare shopping centra, uz poznate voditelje Marka i Sanju, brojne goste i zanimljive razgovore o važnosti muškog zdravlja.

Svojim će sudjelovanjem događaj obogatiti i dr. Marinko Bošnjak, specijalist urolog, te Nera Dragojević iz Lige protiv raka, dok će popis ostalih gostiju biti objavljen naknadno.
Kampanja Brkati studeni ima za cilj potaknuti razgovor o zdravlju, važnosti redovitih pregleda i otvorenosti prema temama koje se tiču muškaraca, a sve to kroz pristupačan i zabavan sadržaj koji spaja edukaciju i dobru energiju.
Stoga iz Dalmare shopping centra pozivaju sve da 29. studenoga, podrže ovu hvalevrijednu inicijativu i odaberu Naj brk 2025. godine!








































